T-shirts
Op alle artikelen zit een wettelijke garantie. Wij zijn verplicht om onze artikelen in goede staat te leveren en deze moeten bij normaal gebruik zolang meegaan als van het artikel mag worden verwacht.
Wanneer u een gebrek - aan een door ons geleverd artikel - ontdekt, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Wij zullen vervolgens zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. U kunt hiervoor per e-mail, via het contactformulier, via WhatsApp of telefonisch contact met ons opnemen.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr.