Zoeken Account Winkelwagen 0





Maak een account aan

Categorieën

Categorieën

Alle producten
Kinderen
Alle Kinderen
Kinderkleding
Kinderkleding - alle producten
T-shirts
T-shirts
Jongens | Maat 50-86
Jongens | Maat 92-116
Meisjes | Maat 50-86
Meisjes | Maat 92-116
Longsleeves
Longsleeves
Jongens | Maat 50-86
Jongens | Maat 92-116
Meisjes | Maat 50-86
Meisjes | Maat 92-116
Categorieën
Alle producten
Kinderen
Kinderen - alle producten
Kinderkleding
Kinderkleding - alle producten
T-shirts
T-shirts
Jongens | Maat 50-86
Jongens | Maat 92-116
Meisjes | Maat 50-86
Meisjes | Maat 92-116
Longsleeves
Longsleeves
Jongens | Maat 50-86
Jongens | Maat 92-116
Meisjes | Maat 50-86
Meisjes | Maat 92-116

Veelgestelde vragen


Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Stap1

Kies bij het gewenste artikel de juiste maat en het gewenste aantal en klik vervolgens op '+ in de winkelwagen'. U krijgt een melding 'Toegevoegd aan winkelwagen'. Kies vervolgens voor 'verder winkelen' of - indien u klaar bent om de bestelling af te ronden - voor 'Bestelling afronden'. U kunt de melding tevens sluiten door rechts bovenaan op het kruisje te klikken. Voor het bestellen van meerdere artikelen herhaalt u deze stappen.

Stap 2

Kies bij de 'Toegevoegd aan winkelwagen' melding voor de optie 'Bestelling afronden' of klik bovenaan de pagina op het 'winkelwagen icoon'. In de winkelwagen ziet u vervolgens een overzicht van de door u gekozen artikelen met daarbij de gekozen maat en het gekozen aantal. Op deze pagina kunt u - per artikel - het aantal wijzigen of eventueel een artikel verwijderen door - rechts bij het artikel - op 'Verwijderen' te klikken. Wanneer u klaar bent om uw bestelling af te ronden klikt u op 'Verder naar bestellen'.

Stap 3

Indien u een account heeft en ingelogd bent, ziet u dat uw gegevens op de volgende pagina automatisch worden weergegeven. Heeft u geen account? Vul dan uw e-mailadres in. U heeft vervolgens de keuze om te bestellen zonder account of om een account aan te maken. Maak een keuze door op 'Bestellen zonder account' of 'Account aanmaken' te selecteren. Kiest u ervoor om een account aan te maken, kies dan vervolgens een wachtwoord dat minstens 8 tekens lang is, en minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevat. Bevestig het wachtwoord door deze nogmaals in te vullen bij 'Wachtwoord bevestigen'. Vul uw naam en adresgegevens in.

Selecteer één van de bezorgopties. U kunt uw bestelling laten bezorgen op uw adres, een alternatief bezorgadres in te vullen of om uw bestelling bij ons op te halen. Indien u kiest voor een alternatief bezorgadres, vul dan het gewenste afleveradres in.

Selecteer bij 'Betaalwijze' de gewenste betaalmethode. U kunt ervoor kiezen om te betalen via iDeal of door middel van een bankoverschrijving. Controleer alle gegevens en klik vervolgens op 'Volgende stap'.

Stap 4

U ziet vervolgens een overzicht van uw bestelling. Indien de weergegeven bestelling klopt en u klaar bent om uw bestelling te plaatsen, selecteer dan - indien u akkoord bent met onze algemene voorwaarden - het selectievakje met daarbij de tekst: 'Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden van Piepjong' en klik vervolgens op 'Bestellen met betalingsverplichting'.

Indien u bij betaalwijze heeft gekozen voor iDeal wordt u doorverwezen naar de iDeal betaalpagina. Volg de instructies op deze pagina.

Stap 5

Indien de iDeal betaling is gelukt, of indien u bij betaalwijze heeft gekozen voor bankoverschrijving, ziet u een bevestiging. U krijgt vervolgens per e-mail een orderbevestiging. Uw bestelling is nu succesvol geplaatst.

Indien u de e-mail na enige tijd nog niet heeft ontvangen, controleer dan of deze in uw spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met ons op.

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden over het plaatsen van een bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

U kunt uw bestelling annuleren totdat uw order is verzonden.

Het is helaas niet mogelijk om een afgeronde bestelling te wijzigen. We kunnen uw order, totdat deze is verzonden, wel voor u annuleren zodat u vervolgens een nieuwe bestelling kunt plaatsen.

Neem - voor het annuleren van een bestelling - zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, voor het plaatsen van een bestelling is het niet nodig om een account aan te maken.

Ik heb een bestelling geplaats, maar geen bevestiging ontvangen. Hoe kan dit?

Het kan voorkomen dat de bevestiging in uw ongewenste mail terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Het is mogelijk om uw bestelling bij ons op te halen. Kies tijdens het bestelproces voor de optie 'Ophalen bij Piepjong'. Zodra uw bestelling klaarligt om op te halen, laten wij u dit per e-mail weten.


Betalen

Welke betaalmethoden zijn er?

U kunt op de volgende manieren betalen:

iDeal

Eenvoudig, veilig en vertrouwd betalen via de aangesloten Nederlandse banken. Betalen is mogelijk zonder registratie en het is direct inzichtelijk of betaling is gelukt.

Paypal

Betaal via uw PayPal account.

Bankoverschrijving

U kunt het openstaande bedrag zelf overmaken op onze bankrekening. Kies tijdens het bestellen - bij betaalwijze - voor de optie "bankoverschrijving". Na het plaatsen van uw bestelling tonen wij u een overzicht van uw bestelling met daarbij alle gegevens om een overboeking te doen. U ontvangt tevens - per e-mail - een bevestiging van uw bestelling waarin al deze gegevens staan vermeld. Na ontvangst van uw betaling zal uw bestelling z.s.m. worden verzonden.

Het lukt mij niet om een betaling te doen, wat moet ik doen?

Wanneer het u niet lukt om een betaling te doen, en dit probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)


Levertijd / Verzendkosten

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen onze uiterste best om uw bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Controleer altijd goed of u akkoord bent met de aangegeven levertijd. Bij elk artikel staat een indicatie van de levertijd. Wanneer u meerdere artikelen heeft besteld met verschillende levertijden, dan houden wij de levertijd aan van het artikel met de langste levertijd, tenzij het verschil in levertijd groter is dan 7 dagen. In deze gevallen zal een gedeelte van uw bestelling later worden nageleverd.

Mochten wij om wat voor reden dan ook de aangegeven levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een track and trace code om uw bestelling te volgen.

Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Bij een bestelling vanaf € 45.00 betaalt u geen verzendkosten. Voor het verzenden van een bestelling onder de € 45.00 brengen wij - binnen Nederland - € 4.95 aan verzendkosten in rekening. Voor het verzenden van een bestelling naar België of Duitsland is dit € 7.50.


Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?

U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen, zonder opgave van redenen, de overeenkomst te herroepen. Kijk voor meer informatie hierover op de pagina 'Retourneren' van onze website. (www.piepjong.nl/klantenservice/retourneren)


Account

Hoe maak ik een account aan?

Methode1

Kies tijdens de bestelprocedure voor de optie 'Account aanmaken' en kies vervolgens een wachtwoord dat minstens 8 tekens lang is, minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevat. Nadat de rest van uw gegevens zijn ingevuld en de bestelling is afgerond wordt er een account aangemaakt. U krijgt hier een bevestiging van per e-mail.

Methode 2

Klik bovenaan de pagina op het account icoon - naast het winkelwagen icoon - en klik op 'Maak een account aan'. Vul de gegevens in, kies een wachtwoord dat minstens 8 tekens lang is, minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevat. Klik vervolgens onder aan de pagina op 'Account aanmaken'. U krijgt, indien alle benodigde gegevens zijn ingevuld, een melding dat u account is aangemaakt. U krijgt per e-mail een bevestiging.

Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden over het aanmaken van een account? Neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Hoe kan ik inloggen op mijn account?

Klik bovenaan de pagina op het account icoon naast het winkelwagen icoon. Vul uw e-mailadres en wachtwoord in en klik vervolgens op 'inloggen'. U krijgt, als de gegevens juist zijn ingevuld, een melding dat u succesvol bent ingelogd.

Klik nogmaals bovenaan de pagina op het account icoon. U ziet - indien u succesvol bent ingelogd - vervolgens de links verschijnen om uw gegevens en bestellingen in te zien.

Hoe kan ik uitloggen?

Klik bovenaan de pagina op het account icoon - naast het winkelwagen icoon - en klik op uitloggen. U krijgt vervolgens een melding dat u succesvol bent uitgelogd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Klik bovenaan de pagina op het account icoon naast het winkelwagen icoon. Klik vervolgens op 'Wachtwoord vergeten?', vul het e-mailadres in waarmee u het account heeft aangemaakt en klik vervolgens op 'Versturen'.

Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail met daarin instructies om een nieuw wachtwoord in te stellen.

Indien u de email na enige tijd nog niet heeft ontvangen, controleer dan of deze in uw spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Hoe kan ik de adresgegevens van mijn account wijzigen?

Klik - wanneer u bent ingelogd - bovenaan de pagina op het account icoon naast het winkelwagen icoon. Klik vervolgens op 'Adresgegevens wijzigen'. Wijzig de gewenste gegevens, vul bij 'Bevestig met uw wachtwoord' uw wachtwoord in en klik vervolgens op 'Wijzigen'. U krijgt - als het goed is - een melding dat uw gegevens succesvol zijn gewijzigd.

Indien u problemen heeft met het wijzigen van uw gegevens, neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Hoe kan ik de inloggegevens van mijn account wijzigen?

Klik - wanneer u bent ingelogd - bovenaan de pagina op het account icoon naast het winkelwagen icoon. Klik vervolgens op 'inloggegevens wijzigen'.

Om uw e-mailadres te wijzigen vult u het gewenste e-mailadres in bij 'Nieuw e-mailadres'. *Let op - Zorg ervoor dat het nieuwe e-mailadres correct is ingevoerd. Zodra u het e-mailadres heeft gewijzigd, wordt u automatisch uitgelogd en kunt u vanaf dat moment niet meer inloggen met uw oude e-mailadres. Vul bij 'Bevestig met uw wachtwoord' uw wachtwoord in en klik vervolgens op 'Wijzigen'. U krijgt, als het goed is, een melding dat uw inloggegevens succesvol zijn gewijzigd.

Om uw wachtwoord te wijzigen vult u bij 'huidig wachtwoord' uw huidige wachtwoord in. Kies een nieuw wachtwoord dat minstens 8 tekens lang is, en minimaal 1 hoofdletter, 1 kleine letter en 1 cijfer bevat. Vul het wachtwoord nogmaals in bij 'Bevestig nieuw wachtwoord' en klik vervolgens op wijzigen. U krijgt, als het goed is, een melding dat uw inloggegevens succesvol zijn gewijzigd.

Indien u problemen heeft met het wijzigen van uw inloggegevens neem dan contact op met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)


Producten

Waar wordt de kleding van Piepjong geproduceerd?

Al onze kleding is - onder goede omstandigheden en voor een eerlijke prijs - binnen de Europese Unie geproduceerd.

Van welk materiaal is de kleding gemaakt?

De kleding van Piepjong® is gemaakt van 100% katoen.

Wat zijn de wasinstructies voor de kleding van Piepjong?

• Was het kledingstuk binnenstebuiten op maximaal 40°C, bij voorkeur op 30°C.

• Gebruik geen wasverzachter, bleekmiddel of vlekkenverwijderaar.

• Gebruik geen wasdroger.

• Niet chemisch reinigen.

• Strijk niet over de print heen.

• Strijk het kledingstuk binnenstebuiten op maximaal 150°C.


Garantie / Klachten

Welke garantie heb ik op een product?

Op alle artikelen zit een wettelijke garantie. Wij zijn verplicht om onze artikelen in goede staat te leveren en deze moeten bij normaal gebruik zolang meegaan als van het artikel mag worden verwacht.

Wanneer u een gebrek - aan een door ons geleverd artikel - ontdekt, dient u binnen een redelijke termijn contact met ons op te nemen. Wij zullen vervolgens zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. U kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. (www.piepjong.nl/klantenservice/contact/)

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr.

Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.